119100 odwiedzin

Żabki z wizytą w Urzędzie Miasta

Żabki to jedna z najstarszych grup przedszkolnych Miejskiej Czwórki. W tym roku szkolnym  jak i roku poprzednim realizowaliśmy dwa ważne  projekty edukacyjne Mistrzowie Kodowania Junior oraz autorski jednej z nauczycielek  Sochaczew moja mała ojczyzna-przygotowujący do wychowania obywatelskiego przyszłych mieszkańców Mazowsza .

Przedszkolaki w projekcie MKJ bawiąc się  poznawały tajniki podstaw programowania ,a w drugim wykorzystując umiejętności zdobyte w trakcie pobytu czteroletniego w przedszkolu poznawały podczas licznych pieszych spacerów  swoje miasto ,jego zabytki ,instytucje i osoby związane z jego życiem społecznym i kulturalnym i instytucjonalnym .Byliśmy w Muzeum Kolei Wąskotorowej .na Zamku Książąt Mazowieckich ,Miejskiej plaży nad Bzurą ,Państwowej Szkole Muzycznej ,Miejskiej Bibliotece Publicznej czy w Muzeum Ziemi Sochaczewskiej,Muzeum Fryderyka Chopina Żelazowa Wola ,Muzeum w Granicy -Kampinowski Park Narodowy ,Powiatowa Straż Pożarna w Sochaczewie ,Starostwo Powiatowe.

Zawsze po powrocie do przedszkola wykonywaliśmy rysunki albo korzystaliśmy z tabletów i aplikacji Scratch Junior aby  przedstawić miejsca w których byliśmy i własnie wykonany własnoręcznie album o Sochaczewie przekazaliśmy na ręce Pana Burmistrza Piotra Osieckiego .Zaprosiliśmy też  Panów  Burmistrzów do zabawy Losuj  i koloruj uczącej podstaw kodowania oraz wykonania projektów stron do albumu z symbolami Sochaczewa tak aby mógł je zwiedzić Scretch .

Po wspólnej zabawie przedszkolaki otrzymały słodkie niespodzianki i z wesołymi minami wróciliśmy do naszego przedszkola. Po wakacjach czeka na nas szkoła ,ale jesteśmy do niej super przygotowani.

Tekst MWalczak-Sarao

Zdjecia D.Nalbert

A A A
12-06-2017
godz.10:18

kategorie wiadomości
najnowsze informacje
Zapisz się na newsletter aby otrzymywać najnowsze informacje z portalu.

wypisz się    zapisz się >>

kontakt
Zachęcamy Rodziców do wyrażania opinii na temat szkoły, składania wniosków oraz zadawania pytań.

imię i nazwisko
adres e-mail
miejsce na opinię, wniosek, pytanie