przejdź do Sochaczew.pl
168117 odwiedzin
Wędrówki po mieście - Krasnale

W  miesiącu wrześniu Krasnale rozpoczęły realizację projektu ,,POZNAJE MOJE MIASTO SOCHACZEW".

Pierwszym punktem naszych wypraw była plaża miejska, gdzie przedszkolaki wesoło bawiły się w ogromnej piaskownicy.

12 września sprzyjająca pogoda zachęciła do degustacji ,,prawdziwych lodów" na Placu Kościuszki i zabaw przy fontannie. To była bardzo pyszna wycieczka.

W naszym mieście nie sposób nie odwiedzić Muzeum Kolei Wąskotorowej, gdzie ciocia Monika w roli dyżurnego ruchu odprawiła podróżnych kolejki na wyjazd do Tułowic. Przeszliśmy również ścieżkę edukacyjną dotyczącą ekologii, bardzo ciekawą i pouczającą.

Kolejnym etapem naszych wędrówek była stacja kolejowa. Pięknie odnowiony dworzec i perony zachęcają do podróży. Planujemy wybrać się wiosną na wycieczkę pociągiem. Przy dworcu rosną także piękne kasztanowce, które dostarczyły nam darów przyrody do kącika.

Na zakończenie letnich wycieczek wybraliśmy Park Garbolewskiego. Zobaczyliśmy, gdzie znajduje się Szkoła Muzyczna, karmiliśmy kaczki, biegaliśmy po kolorowych już o tej porze roku alejkach. Zbieraliśmy dary przyrody, mierzyliśmy obwód drzew.

Nasze obserwacje i spostrzeżenia uwieczniliśmy na kartach pięknych albumów.

ZAPRASZAMY DO GALERII ZDJĘĆ Z NASZYCH WYPRAW!